Lana uchodzi za równie utalentowaną jak sama Amy Winehouse, do której poprzez bardzo podobną barwę głosu, jest często porównywana. Po raz pierwszy zrobiło się o niej głośno za sprawą amatorskiego teledysku do singla „Video Games”, który Lana umieściła w internecie. Lana jest również autorką klipu, w którym obok samej wokalistki można zobaczyć fragmenty filmów ze złotej ery Hollywood, zdjęcia paparazzich oraz ujęcia aktorki Paz de la Huerta, w stanie wskazującym, podczas jednej z wielkich gal.
Klip bardzo szybko przeskoczył liczbę ponad miliona odtworzeń przynosząc Lanie ogromną popularność. Singiel „Video Games” trafił na szczyt sprzedaży listy iTunes, a podczas pokazów mody stał się wybiegowym hitem. Laną zainteresowały się również media. Po sukcesie „Video Games” oraz kolejnego singla „Blue Jeans” pojawiły się głosy, iż bardzo amatorski styl typu vintage, jest dokładnie wykreowanym produktem, promowanym przez profesjonalnych managerów. Sama artystka jednak zdecydowanie zaprzeczyła tym pogłoskom, stwierdzając, że wolałby „zrobić to profesjonalnie, a nie tylko cholernie dziwacznie”.
30 stycznia 2012 roku ukazał się wreszcie, długooczekiwany album Lany Del Rey „Born To Die”. Na płycie znalazł się zarówno singiel „Video Games” jak i tytułowy „Born To Die”.
Aktualnie Lana jest w trasie promującej jej najnowszy krążek „Honeymoon” który został ogłoszony 2 najlepszym albumem pop 2015 roku.
Cześć, to jest komentarz.
Aby skasować ten komentarz, zaloguj się i wyświetl komentarze tego wpisu. Wtedy zobaczysz opcje edycji oraz kasowania komentarzy.